Sunday, April 22, 2007

En vecka...

...till har gått...eller två sen jag gjorde det senaste inlägget! Tiden går fort när man har det bra. Under den tiden åkte familjen åkte till Las Vegas och kom tillbaka två dagar till San Fransciso innan de åkte hem förra fredagen! Då hälsade de på mig på CNET och jag bjöd redaktionen på svensk påskmat.

Fredag kväll och lördag förra helgen spenderade jag framför datorn. Den 21-23 maj har vi en konferens inom mitt program - Innovationsjournalistik. Tills dess ska alla fellows skriva en artikel som ska diskuteras av en panel i 30 minuter under konferensen. Vi ska själva moderera, spännande! En deadline för ett draft till artikeln var i lördags. Efter många timmar framför datorn gick jag ut med Irma, Naji och Any på en klubb downtown.



Jag, Irma och Any.

No comments: