Monday, June 18, 2007

What happens in Vegas, stays in Vegas...

Nu var det ju inget "farligt" som hände i Vegas när jag var där förra helgen, men det är ett uttryck som bör läggas på minnet. För jag kan inte tro att alla lättkladda, fulla tjejer vill att alla ska komma ihåg när de visar trosorna dansade på bordet i en club...

Vegas är fascinerande, okulturellt och osofistikerat. Det var lite som en studieresa till en plats man hört sa mycket om. Men allt var så mycket större än jag kunde föreställa mig! Det primära målet med Vegas är att folk ska spendera pengar, helst äckligt mycket pengar!


Jag var på en fantastisk show på fredagen – "O" med Cirque de Soleil.

På lördagen gick jag på en hypnosshow. Ja, precis en sån ni sett på TV. Och det var precis så som du nu föreställer dig. Jag måste erkänna att jag skrattade en hel del. Jag vet inte vad jag ska tro, om det jag tror att jag såg stämmer. Att Anthony Cools faktiskt hypnotiserade frivilliga på scen och fick dem att tro att siffran 2 inte existerade, inte kom ihåg sitt namn och mycket annat som jag inte vill ta upp här:).


Jag hann också med en del klubbande och spelade lite roulette. Och Jay Leno var i stan...

No comments: