Sunday, September 23, 2007

Fyra dagar kvar i San Francisco


Den 27 september kommer jag hem till Sverige igen. Det är med blandade känslor jag lämnar San Francisco. Staden med broarna, kullarna och dimman. Jag ser fram emot att komma hem och se ljuset, för det lyser starkare därhemma. Det slog mig när jag var i Sverige en sväng i maj. Hemma väntar också nya spännande utmaningar och ett nytt liv på många sätt och vis.

San Francisco har visat sig från sin bästa sida det senaste. Det har varit varmt och soligt, men jag kan inte låta bli att säga att jag tycker om dimman som drar in om kvällarna och lägger sig över staden. Jag har nog aldrig blivit så kär i en stad (om man nu kan bli det).

Jag avslutade mina sex månader på CNET News.com för några veckor sedan. Det har gett otroligt mycket att få vara en del av redaktionen och det som händer i den intensiva dalen. Den senaste månaden har jag frilansat och också försökt att göra en del av allt det där man vill hinna med.

Nu mot nya äventyr!
Over and out.

No comments: